Dyżury dla mieszkańców gminy w zakresie usług informacyjnych, doradczych i finansowych Drukuj
Wpisany przez A.Sarbinowski   
czwartek, 19 grudnia 2013 12:38

 

unia sremskaGmina Krobia oraz Stowarzyszenie Unia Gospodarcza Regionu Śremskiego – Śremski Ośrodek Wspierania Małej Przedsiębiorczości w Śremie uprzejmie informują, iż od stycznia 2014 r. będą kontynuowane dyżury dla mieszkańców gminy Krobia, podczas których  będą mogli skorzystać z nieodpłatnych usług: informacyjnych, doradczych i finansowych w zakresie:

  • administracyjno-prawnych aspektów zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej,
  • pozyskiwania wsparcia finansowego na uruchomienie działalności gospodarczej i jej rozwój,
  • pozyskiwania wsparcia bezzwrotnego na realizację projektów przez przedsiębiorstwa, ngo, jst, jednostki kultury.

Dyżury będą odbywały się w II i IV wtorki miesiąca na „Wyspie Kasztelańskiej” w Krobi -
Plac Kościuszki 3,

Dyżury w styczniu 2014 r.:

14 stycznia 2014 r., 9.00-14.00 – konsultant Renata Ławniczak,

28 stycznia 2014 r., 9.00-14.00 – konsultant Milena Filipowska.

Zachęcamy do wcześniejszej rejestracji. Zgłoszenia można kierować telefonicznie: tel. 65 57 12 645, tel. 61 28 32 704 bądź mailowo: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Serdecznie zapraszamy !!!

specjalizacja

Renata Ławniczak

Milena Filipowska

        administracyjno-prawne aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej – procedura rejestracji

         pozyskiwanie wsparcia finansowego pożyczkowego,  poręczeniowego oraz kredytowego, pomoc w wyborze optymalnego finansowania i pomoc w przygotowaniu dokumentacji,

        administracyjno-prawne aspekty zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej (tym procedura rejestracji, doradztwo w zakresie wyboru odpowiednej formy organizacyjno-prawnej, doradztwo w wyborze odpowiedniej formy podatkowej, wymogi rejestracyjnej w zależności od formy prawnej i jej konsekwencje sprawozdawcze, kwestie zatrudniania i zwalniania pracowników, formy zatrudnienia i obowiązki zgłoszeniowo – rozliczeniowe, likwidacja działalność i obowiązki formalne),

         pozyskiwanie wsparcia bezzwrotnego – dotacyjnego, od informacji i doradztwa w zakresie odpowiedniego źródła finansowania po przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej i pomoc przy realizacji projektów wraz z rozliczaniem, doradztwo w zakresie księgowości projektowej, itp.,

         pozyskiwanie wsparcia finansowego pożyczkowego,  poręczeniowego oraz kredytowego, pomoc w wyborze optymalnego finansowania i pomoc w przygotowaniu dokumentacji,

         doradztwo w rozwoju biznesu, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności i analiz ekonomicznych wskazujących opłacalność podejmowanych inwestycji,

          pozyskiwanie dotacji dla ngo, jst, instytucji kultury, itp.

         prowadzenie szkole z zakres przedsiębiorczości (ABC firmy, księgowość, kadry i płace, programy pomocowe) i z zakresu tworzenia i zarzadzania projektami

 

 

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.: tutaj.

Akceptacja cookie z tej strony: